Tervezett változások a blogon
2014. május 18. írta: orkat

Tervezett változások a blogon

Ki ne szeretne minél ízletesebb, kiadósabb mégis olcsó ételeket? Az utóbbi időben, ahogy kis családunk szaporodik, egyre fontosabbá válik nálunk is a spórolás. Igyekszem úgy főzni, hogy mindenki jóízűen falatozhasson belőle; Apa, Anya, és persze a most két és fél éves kisfiam is - közben gondolva a legkisebbre is - kislányom 7 hónapos. Igyekszem olyan ételek receptjeivel szolgálni, hogy lelkiismeretfurdalás nélkül ehessünk még egy tányérral belőle, ha úgy kívánjuk, és ne aggódjunk azon, holnap miből eszünk majd. Arra gondoltam, talán másnak is segítségére lehet, ha adott ételek mellé feltüntetem a költségeket is, így akár egész hónapra előre tudunk kalkulálni. Egy pár hete vezetek egy listát, és már-már önmagammal kelek versenyre, amikor adott heti ellátásunkat kevesebb pénzből szeretném kihozni, mint az előzőt. Egy biztos: az étkezéssel rengeteget lehet spórolni.

Általánosságban azt tudom mondani, hogy nagyobb mennyiségeket készítsünk, és adott ételeket használjunk fel többféleképpen. Például: csirkemellből készítettem paprikást, amit nokedlivel szolgáltam fel. Másnap a maradék nokedlire ütöttem pár tojást, sütöttem mellé baconszalonnát, majd harmadnap a maradék paprikásból hortobágyi húsos palacsinta került az asztalra. A fő étel (a paprikás) elkészítése után, csak minimális időt, pénzt és energiát kellett szorítani a következő két nap fő étkezéseire. Hát nem nagyszerű? Én szeretem variálni a dolgokat, és a pénztárcánk sem sínylette meg a dolgot! Ilyen, és hasonló tapasztalatokat, ötleteket tervezek megosztani a látogatókkal.

A blog indulása óta úgy érzem, ebben a formában találtam meg posztjaim igazi arculatát. Szóval a következő receptektől számíthattok ‘saját költségvetésre is’. Bízom abban, hogy ezzel még több követőt tudhat majd Kata konyhája magáénak.

Várom a javaslatokat, véleményeket, milyen ötletnek tartjátok a most beharangozott változást!

palacsinta_blog.jpgSegítőim Kata konyhájában :))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://katakonyhaja.blog.hu/api/trackback/id/tr56179302

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása